Gadehunden fra Bosnien
onsdag den 17. oktober 2012
Billeder
Dette var det første billede jeg så af Madonna. Jeg var helt solgt fra første øjeblik, og jeg kan slet ikke vente til hun kommer hjem.
Og der kommer også lige nogle billeder fra hendes første bad efter hun kom i sikkerhed.
Jeg vil opdatere med nye billeder så snart jeg får nogle, ellers kommer der helt sikkert massiv billedspam efter den 25 når hun er kommet hjem.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar