onsdag den 17. oktober 2012

Velkommen

Dette er Madonna. Hun er en gadehund fra Bosnien. En dag blev hun sparket voldsomt af en mand og var meget bange bagefter. Heldigvis blev hun fundet af en fantastisk kvinde som tog hende med hjem og passede på hende og tog hende til dyrlæge.
Jeg fandt hende på en facebook side jeg har liket som hjælper gadehunde i Bosnien. Lige fra første øjeblik vidste jeg at jeg ville have hende her hjem og passe på hende. Jeg har fået lov til at adoptere hende, og hun kommer til Danmark med fly den 25 november. Her vil jeg fortælle om hvordan det er at adoptere en hund og hvordan det kommer til at gå Madonna fremover. Her i starten kommer det nok til at handle mest om mine forberedelser og indkøb af hundeudstyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar